1402-05-25 19:27
673
0
86107
برای رفع مشکلات یک ابرپروژه؛

رئیس قوه قضائیه به گلستان سفر می‌کند

روز پنج‌شنبه 26 مرداد استان گلستان مقصد سفر حجت‌الاسلام غلامحسین اژه‌ای رئیس قوه قضائیه خواهد بود گفته می‌شود این سفر به منظور رفع مشکلات پتروشیمی است.

به گزارش گلستان ما، در حالیکه گره‌های پتروشیمی گلستان به گفته مسئولان قضایی و اداری در حال گشوده شدن است، مردم انتظار اتفاقات خوشایند از این ابرپروژه اقتصادی و اشتغالزا دارند، و اما خبرهایی در فضای مجازی مبنی بر سفر قریب‌الوقوع حجت‌الاسلام غلامحسین اژه‌ای رئیس قوه قضائیه شنیده می‌شود.

البته هنوز اطلاعات دقیقی از جزئیات سفر رئیس قوه قضائیه به استان گلستان اعلام نشده است.

همزمان با نخستین سفر استانی رئیس جمهور به گلستان در اسفند ماه ۱۴۰۰، آیت الله رئیسی دستور داد تا وزارت نفت و اقتصاد با استفاده از توان هلدینگ‌های دولتی، سرمایه مورد نیاز این پروژه را تامین کنند.

با ورود هلدینگ خلیج فارس به پروژه پتروشیمی گلستان بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام و ۲ هزار شغل مستقیم و ۳ هزار شغل غیرمستقیم ایجاد خواهد شد که به عنوان بزرگترین سرمایه‌گذاری تاریخ استان گلستان محسوب می‌شود.

شرکت پتروشیمی گلستان در زمینی به مساحت تقریبی ۳۰۰ هکتار در حد فاصل ۳۰ کیلومتری شهرستان گرگان، سه راه گمیشان، جاده اینچه برون حد فاصل ۱۵ کیلومتری شهرستان آق قلا دردست احداث است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.